Co łączy smycz a firmę?

Jednym z najbardziej funkcjonalnych gadżetów, który jednocześnie stać się może mini-reklamą, to smycz wieszane na szyi, która służy na przykład do przywieszenia identyfikatora.

Smycze z nadrukiem

Stają się ona przydatne wtedy, gdy nie che się zgubić przedmiotów takich jak: plakietka z imieniem, klucze, telefon komórkowy czy portfel. Smycze niejako nadają profesjonalnego znaczenia pracownikom, którzy podlegają identyfikacji w firmie, ale przede wszystkim tym, którzy biorą udział w różnego rodzaju targach, konferencjach i innych eventach. Tak zwany karabińczyk, który znajduje się na zwieńczeniu smyczy, zapewnia solidność połączenia elementów. Jeśli chodzi o materiały wykonania, to tego typu gadżety robi się zazwyczaj z taśmy poliestrowej, która jest bardzo trwała, a przy tym elastyczna. Wysoka jakość materiału, ładny kształt oraz technika sublimacji pozwalają na uzyskanie idealnego odwzorowania: logo, nazwy, a nawet adresu (czy telefonu) przedsiębiorstwa. Takie gadżety mogą być barwione jedno- i dwustronnie lub barwione z kodem QR. Jeszcze inną opcją jest wzór naszywany na poliester. Jeśli chodzi o smycze reklamowe producent stara się, by można było wybierać z wielu kolorów, wzorów i gotowych projektów graficznych. Zawsze zdecydować się można również na stworzenie własnego projektu.

Reklama i funkcjonalność w jednym

Tego rodzaju gadżety są jednocześnie funkcjonalne (gdyż pozwalają utrzymać przy sobie najważniejsze rzeczy), a w tym samym czasie mogą stać się skutecznym produktem promocyjnym. Wybiera się je podczas tworzenia pakietów na: szkolenia, konferencje i imprezy okolicznościowe. Są wtedy przydatne uczestnikom wydarzeń i w tym samym czasie promują firmę, której nadruk znajduje się na ich powierzchni. Przestrzeń smyczy, która ulega zadrukowaniu jest świetnym nośnikiem reklamowym. Można umieścić na niej logo firmy, adres jej strony internetowej, a nawet najważniejsze hasła. Smycze reklamowe zawsze będą popularyzować markę w przestrzeni publicznej. Szczególnie wtedy, gdy będą stanowić na przykład jednolitą oprawę imprezy sportowej lub muzycznej. Mogą one stać się również gadżetem upominkowym dla gości. Nie są one drogie, a reklama firmy przyjmuje naprawdę duży zasięg.

W celu otrzymania oferty - prosimy o wypełnienia formularza